lördag, november 01, 2014

Oranga toner

Halloween är inget som jag firar speciellt stort. Dock ville barnen igår för första gången klä ut sig och knacka "bus eller godis". Vi gick ett litet gäng föräldrar och ett lite större gäng barn på en liten "bus eller godis"-runda. Trevliga männsiakor allihop som glatt gav barnen godis, några svarade bus och då blev barnen ställda, haha.

Här hemma har det gjorts en lykta av en pumpa och en skelettgirlang hänger i taket i hall/vardagsrum. Även ett par andra oranga inslag kan man hitta här hemma, och utanför i vår trädgård.









 
God eftermiddag!

Alldeles strax ska jag hoppa in i duschen och sedan är det dags för mig och barnen och göra oss lite extra fina då vi ska iväg på kalas till bästa väninnans vars son Alexander fyller 6 år idag! Hipp hipp hurra!

Trevlig Halloween på er allesammans!

Kram Johanna

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Här kom det barn både fredag och lördag, men jag var väl förberedd. Tycker det är roligt när dom kommer.
Och så fin skelettgirlang, sån har jag aldrig sett förut.
Kramar/AM

Villa Vinkelhaken sa...

Härliga höstfärger! :)

Kram Jenny