fredag, oktober 31, 2014

Pompoms

Jag fick ett mail av en läsare som frågade om jag inte skulle visa hur jag nu hade pyntat till Sols kalas i hall och vardagsrum. Jag skrev faktiskt att jag skulle göra det i förra inlägget, jag vet. Nu är det så att jag inte har jättemånga bilder från just det men jag tog några bilder under kalasdag nr 2, när jag höll på att förbereda maten innan alla vänner och deras barn dök upp! Det är de bilderna jag får visa er, håll till godo.










Hallå halloj freeedag!

Nu sitter jag på jobbet och ska strax bege mig och hämta mina små godingar på förskolan. Vi ska ta vägen om ICA och köpa godis, för man vet ju aldrig hur många Bus eller Godis-knackningar man kommer att få idag?!

Trevlig Halloweenfredag på er!

Kram Johanna

2 kommentarer:

Hanna sa...

så fint du har
det
Ha en fin helg
Kram
Hanna

Junitjej sa...

Så himla fint ni har det!