lördag, oktober 18, 2014

Ny mössa

Idag var jag och min mamma inne i stan en sväng igen och då kikade vi in i butiken Fanny Michel och där hittade jag en jättefin mössa med pärlor och en fluffig och gosig fuskpälstoffs. Jag fick den av världens bästa mamma!



Godkväll! 

Kikar in för andra gången idag och det tillhör verkligen inte vanligheten, men ville visa er min nya mössa som garanterat alla mina goa 6-9 åriga tjejer på jobbet kommer älska! Jag älskar den också då såklart. Nu ska jag ta och kika runt lite på nätet efter ett par sneakers till mig, behöver ett par höstiga snygga som passar att ha utomhus på jobbet. Några bra tips på vart jag kan hitta snygga sneakers till ett överkomligt pris?

Mysig kväll på er!

Kram Johanna

2 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Vilken söt mössa. Skulle kunna ha en sådan jag också hi hi. vet inga bra sneakersställen tyvärr.
kram helena

Hannis sa...

Hej fining!
Sötaste mössan helt klart!
Dags att börja tänka på sånt nu, mössor och vantar=))

Hoppas att allt är bra med dig på alla sätt!
Kramen Hannis