torsdag, augusti 21, 2014

Petunia

En av mina absoluta favorituteblommor är Petunia. Jag älskar att man kan plocka av vissna blommor och så kommer det nya knoppar igen och igen. Det har varit min kvällssyssla när barnen äntligen har somnat så har jag smygit ut på altanen och gett mina Petunier kärlek. Ren terapi. Mina Petunier har verkligen varit vackra denna sommar och det är dem fortfarande, trots allt regn och all blåst som hägrat den sista tiden. Jag har dem i olika färger, på både fram- och baksida. Vilken är er favrituteblomma?






Godkväll! Jag kikar in en snabbis för att säga hej! Jag är verkligen jättetrött ikväll efter en intensiv vecka. Imorgon är det fredag igen och det känns riktigt skönt och välbehövligt. Sov gott allihop!

Kram Johanna

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åh vilka fina petunior! Såg på någon annan blogg vackra petunior och måste komma ihåg att köpa sådana nästa sommar. Jag har envisats med att köpa million bells, minipetunior och de blir alltid risiga och blommar ut så fort.
Ha en skön fredag och helg!
Kram,
Regina