torsdag, maj 15, 2014

Ny kudde

Det var inte längesedan jag visade min nyloppade skolplansch som hänger över soffan i vardagsrummet. Men nu har jag även köpt en vacker kudde som fångar upp det gula i tavlan. Jag älskar både mönstret och färgen och jag har köpt den hos Blackballoon och den är av märket Olsson & Jensen.

 


Jag kunde bara inte låta bli att visa er ett kort på min älskade lille pojk som somnade gott i soffan ikväll på nya vackra kudden.


 

Godkväll! Jag hoppas att ni alla har haft en fin vecka såhär långt. Som lärare har man extra fullt upp vid denna tiden på året, då man skriver IUP:er, har olika tester och utvecklingssamtal. Vi hade även skolans årliga Bazar i tisdags och på torsdag nästa vecka är det dags för barnen att ha show för familj, släkt och vänner. Fullt upp med andra ord!

Nu ska jag hoppa i säng och jag hoppas på att få sova gott (hoppet är det sista som lämnar en människa har jag hört, haha)!

Kram Johanna


2 kommentarer:

Unknown sa...

Den är såå fin den kudden och passar superfint där!
Gud så vacker han är, lille goingen, underbar bild.

Här sitter jag och trycker i mig en påse Polly, Josef jobbar och det är sååå tråkigt!

Hoppas ni har en mysigare kväll,
kram Catta

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.