lördag, april 05, 2014

Lördag

Igår köpte jag en söt liten gul ranunkel som jag satte i urnan i köksfönstret. Jag funderar på att pynta i klassiskt gult nu till Påsk, inte för att jag pyntar speciellt mycket till denna högtid men något blir det alltid.
 
 
 
God morgon på er! Vad ska ni hitta på i helgen? Har ni en massa "utefix" på gång kanske?! Själv ska jag snart bege mig till torget och köpa Leva & Bo för idag ska nämligen vårt hem vara med i ett "Hemma hos" reportage. Spännande!
 
Ha en finfin lördag!
 
Kram Johanna


5 kommentarer:

Annika. H sa...

Kul läsning

Jessika sa...

Vilket underbart radhus du har :)! Helt i min stil. Hittade hit genom tidningen Leva och Bo och kommer säkerligen kika in här lite då och då.

Kram Jessika Hugo och Alvas mamma

Anonym sa...

Kanonfint reportage som fick mig att kika in här och lägga din blogg i favoriterna!
Hälsningar Jennie

Unknown sa...

ÅHH hjälp nu måste jag köpa Leva&BO!
Har fyllt i om prenumeration men de har inte börjat komma än..

Ha det gott!

Kram
Lotta

Unknown sa...

Fantastiskt fint reportage!!!
Så kul att läsa och se på alla fina bilder!

Trevlig kväll!
Kram
Lotta