söndag, januari 26, 2014

Nytt i Sols rum

Det har inretts med tre nya saker i Sols rum. En sänghimmel från Ikea, en vimpel från Gårdsromantik och en Vee Speers tavla från Fotografiska. Grönt och rosa är de färger som jag vill ha härinne, ihop med det vita då såklart! Jag har ett hyllprojekt på G till Sols rum och jag har inte riktigt bestämt mig ännu, om den blir vit eller ljust pastellgrön!
 
 






 
Nu är det dags att börja med söndagsmiddagen, idag blir det tacos! Vi är några stycken som ska äta tillsammans, det gillar jag!
 
Kram Johanna


5 kommentarer:

Linda sa...

Jättefint! Gillar verkligen allt.

Kram Linda

Johanna Stålros sa...

Så himla fint!!! ja barnrumsinspiration går inte att få nog av så här inför kommande bebis;) Kram Johanna

Helenas enkla vardag sa...

Oj oj så fint rum, alldeles sagolikt gulligt.
Mysigt att äta ihop.
Kram Helena

Marie maräng sa...

Så fint verkligen ett dröm rum!

Ha en fin fin vecka!
Kram Marie

Bettan sa...

Supersött verkligen!! :) Hoppas allt är bra med er! Här hemma börjar livet sakta men säkert ljusna lite även om vissa dagar och stunder får en att kämpa på extra mycket för att orka! Tack fina du för fina rader också! Har inte riktigt orkat bloggat runt nu när det vart som det vart under denna tid.

Tack kramar
Bettan