måndag, april 15, 2013

I fredags...

...åkte jag och barnen som sagt till Ikea en sväng! Den senaste tiden har det inte direkt funnits något på Ikea som har lockat mig, trots detta är det svårt att komma hem därifrån tomhänt. Förra gången var det deras stora fjärilsplansch som fick följa med hem och denna gången blev det deras mindre fjärils- och trollsländsplansch. Jag satte upp dem över sockerlådan i hallen. De ger en längtan efter sommaren!
 
 




 
 
Jag hoppas att ni alla har haft en fin helg!
 
Kram Johanna


6 kommentarer:

Linda sa...

Såg dem planscherna när jag var dit i helgen och de är sååå fina.

Angående vår soffa så är den inte så vit i verkligheten och i vanliga fall så har jag alltid filtar liggandes över sitsen. Vi är en riktig jeansfamilj så det skulle aldrig fungera annars. Tyckte det var kul att fota utan filtarna för att få ett bättre helhetsintryck. :)

Kram Linda

Villa Ell sa...

Kan man åka tomhänt från Ikea?! Fina tavlor!
Läste ditt inlägg om vikten, tycker du är enormt stark som har tagit steget och initiativet att göra en förändring! Heja dig!
Fin blogg du har

Kram Sandra

Fint o Fult sa...

Det var verkligen jättefina planscher, känns somrigt och det gillar vi! Här på ön finns ju inget ikea så det blir nån tur om året då man får handla på sig ordentligt :)
Kram på dig, Monica

Mittgodastefinaste sa...

Åå vilka fina plancher! Hade inte sett dem innan, evigheter sedan jag var på Ikea. Jag bara måste ta en tur under våren!

Önskar dig en fin vecka!

Kram jenny

Unknown sa...

Fina! Passade jättebra där =)
Har ett par liknande, en fjäril på varje, men de har jag printat ut gratis på jobbet ;) Man får fuska ibland hihi.

Nu ska jag hoppa i bingen och hoppas på lite sömn, J jobbar natt..
Kram

Hannis sa...

Söta är dom!
Ikea blir bättre och bättre tycker jag.
Och oavsett om jag ska handla eller inte så kommer jag alltid därifrån med ljus...

Kram Hannis