söndag, januari 20, 2013

En liten fågel...

...har flyttat in i mitt vackra cederträd!
 
 
 

 
 
Hej på er tjejer! Hoppas att ni har haft en trevlig helg. Som ni ser har en liten fågel flyttat in i mitt vackra cederträd. Jag förstår inte hur jag skall kunna gör mig av med detta underbara träd så det får stå ett tag till.
 
I morse när jag vaknade fick jag ett väldigt sug efter att åka på loppis. Jag har inte varit, hör och häpna, på loppis på över 4 månader! Det jag längtar efter allra mest är min och Rickards årliga sommarloppistur i Smögentrakterna. Då avslutar vi alltid med en räkmacka på Smögenbryggan och ett eventuellt dopp i det blå. Undrans vilka fynd som bara ligger och väntar på att just jag skall loppa dem?! Ja, underbart känns det i alla fall att veta att vi har hela denna underbara tid framför oss, eller vad säger ni?
 
Kram Johanna


7 kommentarer:

Unknown sa...

Så söt! Spara trädet ända till påsk vet jag, och påskpynta det =))
Jag är mycket för det alternativa!

Ja loppisar är kuuul, blir inte så mycket av det för oss iofs, åtminstone inte på annan ort. Så jobbigt att åka långt med barn som inte trivs särskilt bra i bilen =/

Ha en go söndag!!
Kram kram

Fint o Fult sa...

Vad fint ditt cederträd är! och lite vårträd blev det ju med en liten fågel i :)
Ja, jag såg massor av fina gamla kartor på auktionen idag men jisses vad de blev dyra...på tok för dyra för att få följa med mig hem tyvärr... Hojtar till dig om jag skulle ha turen att dyka på någon en annan gång! Ha en finfin söndagskväll, kram Monica

Mittgodastefinaste sa...

Jag förstår att du vill spara det otroligt vackra trädet!

Jag har också loppisabstinens!

Ha en fin söndagskväll!

Kram Jenny

Bettan sa...

Å vad vårigt det blev helt plötsligt! ;)
Försök och behåll det och ställ ut på balkong eller uteplats i sommar vetja! :)

Hoppas allt är bra med er! :)
Kram Bettan

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

åå,det er jo så fiiint:)
Loppis er gøy,lenge siden jeg har vært på det nå.Håper det dukker opp noe i nærheten av der jeg bor snart.
Ha en fin kveldog ei fin ny uke ,søte deg!

Anki sa...

Tack söta för goa ord hos mig:)
Vet du, jag skulle aldrig kasta ut det fina trädet, det måste ju gå att spara på nåt sätt.
Skitgulligt med den söta pippin i.

Ha det gott!
Kramen!

Evα ♡ sa...

Beautiful pictures !