fredag, november 09, 2012

Ett paket...

...låg i brevlådan när jag kom hem igår efter en liten promenad! Paketet var från finaste Monica med webbutiken Fint & Fult och jag vet inte vilken gång i ordningen det är som jag har beställt varor från henne och jag blir aldrig besviken!
 
 
 


 
 
 De finaste små ljusklämmorna a la Vintage var det som gömde sig i paketet. Tills vidare får de ligga i en glasburk och se vackra ut som de är men sedan när det skall julpyntas då skall de få nya platser allihop.
 


 
 
Den allra sötaste lilla lärkkvist fanns också med i paketet, så fin!
 
 Min lilla Sol har fått vattenkoppor! Hon har så många prickar så jag tror att jag aldrig har sett något värre tidigare, man lider när man ser på henne! Under tre nätter i rad har hon inte gjort annat än att skrika och kastade sig hit och dit. Jag känner minst sagt att jag lever, Sol vill bara vara hos mig på nätterna och det gör att jag blir väldigt låst och sliten. Livio sa tidigare idag: Mamma, jag blir så ledsen när jag ser på Sol. Jag vill ta några prickar för henne så hon inte har så ont. Åh min fina son! Är inte det syskonkärlek så säg!
 
Jag önskar er alla en härlig "bästa-dagen-på veckan"!
 
Kram Johanna

11 kommentarer:

Madame Edith sa...

Men vad fina!! Den webbutiken har jag missat, där måste jag kika in :)

Kram och trevlig helg/M

Unknown sa...

Så fina! Påminde mig om att jag oxå har ett par sådana liggandes från förra året, fast bara två, hmmm undra vart de är..

Stackars stackars Sol, fy för att vara så sjuk :(

Kram på er!

Villa Vinkelhaken sa...

Så fina, roligt med en paket sådär ibland! :)

Ha en mysig fredag!
Kram Jenny

Unknown sa...

Hej,
ja de är så fina ljusklämmorna, har oxå ett par stycken..

Men vilken fin storebror han är din pojke!!!

Ha det fint!

Kram
Lotta

Tina sa...

Så fina, snart börjar loppisarna ta fram sina julgrejor. Jag väntar på att rusa dit, hihi! Hittade en påse med klämmor för ett par år sedan, gav bort i tron att jag inte behövde. Men några har jag allt kvar någonstans i jullådan...

kram

Sommerhuset i bakken sa...

Så gøy med pakke! Og så flotte lysklemmer. Nostalgiske, sjarmerende og koselige ;-)

Stakkars Sol! Vannkopper er ikke godt. Jeg får håpe hun snart føler seg bedre.

Ha en riktig fin fredag og en herlig helg!

Sofia sa...

Goa ungar!!! Hur gammal är hon Sol? Min Hugo var bara 1 år när han hade Vattenkoppor. Jätte jobbibgt, men ändå ganska bra att ha det när man är liten! Hoppas det går fort över...
De är så fina såna där julljus-hållare... fick faktiskt en påsa av syrran i dag! Hon har inte riktigt fattat det där ännu.... Till större glädje för mig då! =)
Kram på dig!
Sofia

Frederica sa...

Så charmiga :)

Krya på tösen :( Inte alls roligt med prickar..

Ha en mysig kväll!
Kramar

Helenas enkla vardag sa...

Vilka fina, sådana hade min mormor och farmor kommer jag ihåg, ska nog forska lite i om de kan finnas kvar!
Ha en skön fredagskväll!
Ny tävling hos mig!
Kram Helena

Mittgodastefinaste sa...

Du lyckas verkligen alltid hitta fina saker!

Kommer ihåg när mina äldsta hade vattkoppor, särskilt största tjejen. Hon hade också sådär mycket, nästan inget skinn bara koppor... Hoppas det snart känns bättre för henne.

Kram Jenny

Sofia sa...

Den butiken blir att ta en titt hos. Såna "ljushållare" Hade jag på tallrikarna förra året på julafton, så mysigt att tända ett ljus till varje gäst<3 Kram Sofia