fredag, oktober 19, 2012

Vår altan...

...var det Rickard, med lite hjälp, som byggde när vi flyttade hit förra våren! Vi älskar vår altan och håller ofta till där. Självklart kan den utnyttjas bäst på sommaren men även nu på hösten leks det där varje dag. Dagar som denna till exempel, då regnet öser ner, då tar jag på barnen regnkläder och "sätter" dem på altanen. Mina barn är som många hundar förstår ni, de måste "rastas" minst tre gånger varje dag annars blir dem som tokiga!

Idag bjuder jag därför på bilder från vår altan som vi tog i förmiddags när vi busade i ösregnet.










 
 
Nu skall jag och Livio baka en äppelpaj medan Sol sover middag. Ha en härlig fredag härliga bloggvänner!

Kram Johanna 

 

4 kommentarer:

Anna/Rackarungar sa...

Ljuvliga bilder!!

Sv: bytte ut dajm till mörk choklad med hallon och serverar tårtan med färska hallon. Egentligen bara för att dajm saknades... så verkar det alltid vara hos oss. Något saknas så vi får hitta på små nödlösningar mitt upp i baket!

Ha en fin helg!

Lilla Blanka sa...

Hej fina Johanna!

Åh vilka söta barn du har, så himla gulliga!
Härliga höstbilder oxå :)

Kram
Mia

Anonym sa...

Vad mysigt med en altan som går att använda när det regnar.
Vilka sötnosar....
Önskar dig en riktigt härlig fredagskväll.
Kram
AC


Rose Garden Malevik sa...

Hej Johanna
lite blött, men underbara bilder :)
å missa nu inte....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan