torsdag, september 06, 2012

Tack till...

...er alla som gav mig era åsikter och funderingar angående sänggaveln, det uppskattar jag! Det lutar väl mest åt ett håll men jag kan ju hinna ångra mig tills på lördag, hihi:)

Ikväll spelar Rickard innebandy och jag slappar i soffan med datorn och lite inredningstidningar. Tidigare idag när Livio var på förskolan så busade jag och Sol i soffan och då tog jag några bilder på henne, tokfian!




 
En nyvaken och snorig liten tjej är det på bilderna men lika glad för det är hon min prinsessa, åh som jag älskar henne!  

Med dessa bilder önskar jag er en natt med härlig god sömn!

Kram Johanna


10 kommentarer:

Titta in hos Thess sa...

Hej!
Men vilken liten goding!!!
Hon kan nog få vem som helst att le =)
Snorig eller inte ;)
Hoppas du haft en skön kväll i soffan.

Kram Thess

Vit dröm sa...

Underbara unge! Du har så otroligt fina små barn!
Önskar dig en toppenfin fredag!
Kram Anna

Bettan sa...

Sötare än sötast!! :) Håller med.. sååå fina barn :))

Ha en toppendag! :)

Kram Bettan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En riktig gullfia, hon är söt din Sol.
Kikade på säng i förra inlägget också, kan
förstå att du har svårt och välja. Dörren ni
har som gavel nu passar jättebra mot tapeten,
men det tror jag Ikea sängen gör också!
Svårt beslut, men magkänslan brukar leda rätt.
Trevlig helg och kramar
AnnaMaria

Villa Hvit sa...

Ursöta bilder på en urgullig liten tjej...snorig eller ej ;)!!
Ha det riktigt gott denna fredag!
Kramisar Anetthe

Villa Hvit sa...

Hej igen!!

Mina kulor i fattigmanssilver åker lite fram och tillbaka i tid och otid...;) Kan aldrig bestämma mig..hahaha. Nu har de hängt där ett tag..inte såååå länge faktiskt..hihi ;). Fick för mig att de skulle hänga där...tossig som man är!!!
Ha en supergo helg!
Kraaaam Anetthe

Fabelaktig sa...

Hun må jo være noe av det søteste jeg har sett *smelt*

Happy fredag og helg til deg :)
Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
-smil&klem

Ewa`s Galleri sa...

Vilken sötnos ,Härliga bilder
behåll din gamla säng gavel ,Jättefin
Ha en skön helg

Anki sa...

Vilken underbart go unge du, å vackra namn har dom dina älsklingar!
Håller med föregående, behåll dörren som sänggavel, fast en fransk järnsäng vore ju inte fel heller *ler*

Önskar dig en toppenhelg!
KRAM!

Helenas enkla vardag sa...

Vilken sötnos!!!
Ang säng, så förstår jag att man ibland tröttnar fast det man har är snyggt! Tycker den ni har är jättefin!
Kram Helena