fredag, september 07, 2012

En ljuvlig...

...kudde kom med posten i veckan! En kudde från Soul of Himla i färgen Winter, den är så vacker. Jag har verkligen gått in för ljusa - slitna - blå - toner denna höst, känns inte helt höstigt men jag är supernöjd!


 
 
Nu kommer snart mina föräldrar och hämtar Livio, han skall sova hos dem inatt för jag och Rickard skall behandla sovrumsgolvet ikväll och imorgon skall vi hämta våra nya sängar, jippie!

Gosigt fredagsmys på er söta bloggvänner!

Kram Johanna

13 kommentarer:

fröken knopp sa...

Ljuvlig!!!

Kramar Elin

Vit dröm sa...

Jättefin var den!
Kul med nya sängar.
Ha en fin kväll!
Kramar Anna

Winter to be... sa...

Vilken tjusig kudde och vilket stiligt namn på färgen...hihi.
Ha en härlig kväll!
//Hanna

Jenny sa...

Hej Johanna,
Superfin! Jag har likadana i mina soffor:)

Låter skönt med nya sängar, det skulle vi oxå behöva!

Trevlig helg,

Kraam Jenny

blockethuset sa...

Trevlig blogg du har..

Malin på pastill.nu sa...

Verkligen jättevacker. Har själv snöat in mig på grått, beiget och petrol just nu.

Tina sa...

Gulliga du!
Din hälsning inne hos mig stämde väl in, ska du veta. Att ett bälte kan avslöja så mycket...
Så fint kuddvar, I like!

kramkram o ha det så kul!

Mittgodastefinaste sa...

Är jättesugen på två sådana kuddar till vår säng.

Kul att shoppa nya sängar. Skulle vara lyxigt att byta ut själva madrasserna mot nya precis lagom mjuka...

Ha en fin kväll! Kram Jenny

Hanna sa...

Fin kudde.
Fin blogg du har, jag tittar in igen.
Hanna

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Du har verkligen gått åt rätt håll för det är så fina färger!
Vad spännande med golvet! Hoppas det flyter på bra och att vi får se bild gööörfort sen! Kram kram!

Lilla Blanka sa...

Hej du fina,

Härlig kudde, både färg och design är jättefin!

Underbart med nya sängar också :)

Kram
Mia

LOPPISLIV sa...

Jättefin kudde!!

Ha en fin helg!
Kram Paula

Fint o Fult sa...

Den där kudden var verkligen snygg!
Har också snöat in på den där ljusblåa färgen men kanske mest på prylar i köket. Kan liksom inte gå förbi något ljusblått porslin på loppis utan att få habegär...:)
Hoppas det blev fint med sängarna hos er nu!
Kram Monica