måndag, augusti 20, 2012

Tusen tack...

...till alla er som delade med av era kunskaper angående vårt auktionsfynd! Vi skall ta med den till en värderare och så får vi se...

Idag tänkte jag snabbt visa er ett litet fynd från gårdagens loppis.



 

En härligt blå patinerad gammal oljekanna blev min för ynka 25 kronor:)

Nu skall vi äta lite mellis här hemma och sedan bär det av till BVC för tillväxtkontroll för min lilla Solstråle. Kan lova att det inte är något fel på tillväxten för henne i alla fall, hihi!

Kram Johanna

12 kommentarer:

Industri house sa...

Va du hittar mycket fint på loppisarna :) Här har det tyvärr inte blivit så mycket av det denna sommar, får hoppas det kan bli några loppisar längre fram :) Ha en härlig dag!kram jessica.

lek med Kontraster sa...

Det var et godt loppiskjøp. Superstilig!

Dumpet innom bloggen din ved en tilfeldighet og her var det jo så mye fint :) Kommer definitivt tilbake!

Håper du får en finfin uke!

klem
Vigdis

Johanna Stålros sa...

Så snygg, duktig på att fynda tror jag visst;) Kram

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Så stilig den gamleoljekanna var :) Herlig patina på den :) Så moro da man kommer over slike kupp :)

Ha en fin dag, og ei fin ny uke, vennen :)
Klemmer og koser Lisa :)

Lilla Majken sa...

Vad läcker den är, härlig färg och allt.

Kram Therese

Bettan sa...

Å herrejisses vilken snygging!! :) Alldeles perfekt sliten i färgen till och med! ;)

Så roligt med Max klass! Inte ens någon direkt inskolning behövs pga. att hans kompisar har med gått på dagiset i dörren bredvid! Dem har liksom fått känna på förskolan hela våren med lite påhälsningar då och då! :)) Och det roligaste av allt är att han fått exakt samma fröknar som min man och jag haft på "lekis" som det hette då! Och i exakt samma skola har jag själv gått i för ett antal år sedan. Och då menar jag ett antal år sedan!!! Typ 25-30 år sedan!!! Ha ha! :) Hur hemskt lät inte det!!! :)
Ha en fin kväll :)
Kram Bettan

Mittgodastefinaste sa...

Sååå snygg! Kram Jenny

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Guud den var ju helt underbar...fantastisk patina !!!
Kraaam....till loppisproffset !

Tina sa...

Färgen är läcker!

Ha en fin dag!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Så fin och vilken härlig färg!
Ha en jättefin dag
Kramar Tina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla, den är en av mina favoriter också..:-)

Åhh va fin den är..häärlig färg!

Kram Susanne

KNORKAN sa...

Vilket fynd du har gjort! Jag älskar färgen. Kram Knorkan