tisdag, februari 15, 2011

TRÄDGÅRDEN I IDE...
I söndags var jag och Livio hemma hos mina föräldrar hela dagen, solen sken och vi tillbringade en lång stund i trädgården. Jag hade kameran runt halsen och och såg plötsligt framför mig hur alla verktyg, möbler och trädgårdsredskap talade till mig:)



 Plantera nya vårblommor i mig, snälla!



 Fika på oss, ät mysiga grillmiddagar på oss, plocka fram oss!



Ta bort alla rötna äpplen så att folk kan ligga och sola på mig!



Åh, jag vill bli grillad på!





Vi vill användas!!!






Men mamma, jag kommer ju knappt in i trädgården!


Nu tycker väl ni att jag är tokig men jag riktigt kände hur allt i trädgården ville vakna till liv och ha VÅR!

Ha en fin tisdag!

Kram Johanna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, du är rolig du, men visst ser det ut som du säger, att möblerna och redskapen verkligen talar om att de vill ha VÅÅÅR!!!!!!

Pussen o kramen

Birgitta sa...

Vilken mysig betraktelse du gör över vinterträdgården, jag förstår dej precis, allt bara står och väntar på att få brukas och användas, men snart så det dags.

Din lille Livio är så charmig, påminner om mitt lilla barnbarn som också snart är två år, men har har ljust lockigt här. Världens goaste är de små liven. Kramar och ha det gott, Birgitta

Anonym sa...

Go`kväll:)
Vilken supermysig blogg du har och en underbart fin son:) Här kommer jag kika in fler gånger:)
MVH jennie på änglashopen

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilket härligt inlägg! Och fina bilder. Du måste göra ett inlägg senare i vår och visa hur det ser ut då, på exakt samma ställen. :-)

Önskar dig en riktigt fin helg!