lördag, januari 08, 2011

LÖRDAG...
Min lille son är sjuk, han har haft feber till och från i tre dygn. Jag tycker så synd om honom och jag önskar att jag hade kunnat överta febern för honom. Livio sover vanligtvis inte hela nätterna och nu när han är sjuk sover han ännu sämre. Det är tufft och jag är oerhört sliten. Jag har inte varit utanför dörrarna på snart tre dagar och jag har haft en varm och klängig liten kille i famnen de flesta timmar på dygnet. Livio har världens bästa pappa men när han är sjuk är det bara mamma som gäller. Nu har Livio precis somnat, jag skall också snart sova men kände att jag behövde andas ut och blogga lite:)

Idag tog jag bort det allra sista julpyntet, skönt! Nu är det lite tomt här och var och det skall bli kul att hitta nytt att fylla ut tomrummen med:) Rickard var i stan igår och köpte en vägglampa till mig som jag länge spanat på, hur snygg som helst! Jag skall ha den på väggen över min nya vita ektorp fotölj som står på övervåningen. Där sitter jag och läser kurslitteratur på kvällarna. Jag kommer visa er imorgon hur det blev!





Min fina bricka blev så tom nu när jag plockade bort juldekorationen som varit på den under jul. Hittade lite videung som jag la på brickan och så ställde jag en av mina små fattigmanssilver lyktor på den också. Riktigt sött och mysigt blev det!

Sleep well!! 

1 kommentar:

Unknown sa...

Fy vad tråkigt att han är sjuk den lille, så jobbigt :(
Valentin har fått sin första förkylning ny, fast den är på upphällningen, 5:e eller 6:e dagen nu. Jag har varit riktigt dålig jag med, får väl bjuda på det då jag sällan är sjuk ;)

Ska bli spännande att få se vägglampan! Fint du pyntat på brickan, mysigt :)

Kram kram